Politica retur

Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere returnarea produsulor. Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returnarea produselor este gratuita doar in caz de greseala comanda, produs(e) ce prezinta defecte de fabricatie, etc.

In caz contrar costurile aferente returului vor fi suportate de catre client in totalitate.

Pasi pentru realizarea unui retur:

  1. Verificati daca termenul de retur se incadreaza in limita de 14 zile calendaristice.
  2. Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje), in cazul lipsei ambalajului original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.
  3. OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (pentru retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului).
  4. Acest formular trebuie să fie completat în întregime, apoi vă vom contacta telefonic în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare – Formular retur.

Important!

  • NU trimiteti produsele retur la adresa de pe colet! Va vom contacta noi pentru a va comunica adresa la care trebuie returnat produsul.
  • Achitati transportul coletului trimis catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).

Completeaza formularul retur

ArtaSomnului.ro proprietate a Creative Side SRL, va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire sau au fost spalate.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In cazul in care consumatorul opteaza pentru achizitionarea unor produse confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.