ASISTENTA CLIENTI

Această pagină este dedicată clienților noștri valoroși, care sunt esențiali pentru succesul nostru. Aici, vă oferim o gamă largă de opțiuni și servicii pentru a vă îmbunătăți experiența de cumpărături online.
Cere factura fiscala

Dacă factura nu a fost inclusă în coletul tău, folosește această opțiune pentru a solicita trimiterea acesteia. Vom verifica detaliile comenzii tale și îți vom trimite factura pe adresa de email furnizată.

    Cere oferta en-gros

    Ai nevoie de o oferta personalizata de pret en-gros sau pentru o unitatea de cazare din industria HoReCa? Completeaza formularul si te vom contacta in cel mai scurt timp.

      Anulare comanda

      Dacă v-ați răzgândit cu privire la o comandă, nu trebuie să vă faceți griji. Oferim o opțiune de anulare a comenzii înainte de expediere.

        Colaborare B2B / Dropshipping

        Specializați în produse textile HoReCa de înaltă calitate, oferim posibilitatea altor magazine online să beneficieze de avantajele unui model de afacere flexibil și eficient. Completează formularul de mai jos, furnizându-ne informațiile tale de contact și vom reveni in cel mai scurt timp.

          Contact

          Dacă aveți nevoie de ajutor sau aveți întrebări, echipa noastră de asistență pentru clienți este întotdeauna la dispoziția dumneavoastră. Puteți lua legătura cu noi prin intermediul formularului de contact disponibil pe această pagină.

            INTREBARI FRECVENTE

            Aici poți afla detalii despre opțiunile de plată și politica de livrare, cum să procedezi pentru returnarea unui produs, etc. Această secțiune este un ghid util pentru a te asigura că experiența ta de shopping este cât mai plăcută și fără complicații.
            Care este termenul de livrare și ce costuri implică?

            Termenul estimat pentru livrare este de 3-5 zile lucrătoare, iar inainte de recepționarea coletului, reprezentantul firmei de curierat te va contacta pentru a confirma prezența la adresa de livrare.

            Costul standard de transport este de 18 lei. Pentru comenzile care depășesc suma de 300 lei, livrarea este gratuită.

            Cum pot returna un produs?

            Pasi pentru realizarea unui retur:

            1. Verificati daca termenul de retur se incadreaza in limita de 14 zile calendaristice.
            2. Produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje), in cazul lipsei ambalajului original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului.
            3. OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (pentru retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului).
            4. Acest formular trebuie să fie completat în întregime, apoi vă vom contacta telefonic în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare – Formular retur.

            Important!

            • NU trimiteti produsele retur la adresa de pe colet! Va vom contacta noi pentru a va comunica adresa la care trebuie returnat produsul.
            • Achitati transportul coletului trimis catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
            • Valoarea transportului din comanda initiala nu va fi rambursat, ci doar costul produsului (produselor) din comanda.

            Completeaza formularul retur

            Cand voi incasa suma pentru produsul returnat?

            Returnarea contravalorii produsului se face în termen de maxim 14 zile, în contul bancar furnizat in formularul de retur.

            Cum pot schimba un produs defect, deteriorat sau comandat gresit?

            Completeaza formularul de mai jos si descrie problema, apoi te vom contacta pentru solutionarea ei.